2012-12-01

Jobb helgen är igång, idag har det varit full fart.
Imorgon ringer klockan 05.30, fy fan för att kliva upp så tidigt på en söndag.
Jag är något avis på Mathias nu, han är i fjäls och har roligt och jag är hemma och jobba.
Men imorgon sluta jag nån gång runt 16.00 , så om jag har tur så ha M kommit hem när jag ha slutat så vi kan gå ner på stan, mys med skyltsöndag.
 
Men på måndag då är jag ledig, och då ska jag vara med min Antonia hela dagen eller iaf tills hon blir less på mig ;)
Och så ska jag klippa mig, roligt.
Måndag = min lördag/söndag
 
Håller på att fundera sönder mig på vad jag ska köpa till alla i julklapp???? Sååå svårt....
En tripp till Sundsvall skulle behövas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0