2012-11-05

Helgen har varit mycket bra.
I fredags kom Mathias hem tidigt, så vi for iväg och skulle köpa gummistövlar till mig, vi hittade inga så jag köpte mig en skoterhjälm ist ;) Sen for vi till Helgum och hämtade Mathias båt och for bort med den till Emil, sen for vi och hälsade på Lisa och Fredrik en snabbis.
Sen blev det middag på bowlingen med Anna och Joel och efter det filmkväll :)
I lördags jobbade jag till 15.45. Det var en hemsk dag på jobbet.
Men efter jobbet for jag till Graninge, gomiddag med hela familjen Björklund.
Igår söndag jobbade jag oxå till 15.45, det var oxå en lite halv dryg dag. Efter jobbet for vi till Helgum och åt middag där.
Fatta vad skönt det har varit att inte ha diska på hela helgen :)
 
Idag gör jag inte så mycket, jag skulle ha gjort en utbildning men jag kom inte fran till den på datorn så det få bli en annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0