2012-11-07

Dålig dag idag!
Telefonen ringde 06.00 imorse och det va riktigt svårt att ta sig ur sängen, men upp tog jag mig och när jag hade kommit på jobbet så kände jag hur illa jag mådde, och ryggen gorde så fruktansvärt ont, jag kämpade på en stund och jag vart bara sämre, kallsvettig och yr, 10.30 klarade jag inte av något mer, då for jag hem i hopp om att det va rggen som spöka, för nån magsjuka vill jag inte ha.
När jag kom hem så tände jag lite ljus i sovrummet, sen satte jag på ett avsnitt NCIS och la mig ner på spikmattan i ca en timma och sov, nu har jag tagit fram värmekudden och ligger på den, så jag tro inte att det var någon magsjuka, det va ryggen som spöka, just nu känns det mycket bättre. Men rggen är långt ifrån bra!
 
Resten av dagen kommer jag att pendera i sängen, När Mathias komma hem ska han få smörja in mig rygg med bedövande salva.
 
Jag är 24 år och jag har världens sämsta rygg.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0