2012-11-13

God morgon!
Jag ha precis klivit upp och jag är otroligt stel i kroppen, och trött är jag och jag har ingen arbetslust idag känner jag men men det kanske ändrar sig.
Kl 12 idag ska jag och Sofie ut på en promenad :)
Så efter promenaden kanske man känner sig mjukare i kroppen och kanske man känner att det är okej att åka på jobbet.
 
Helgen har vait så underbar.
På lördag morgon for jag och M till Övik för att hälsa på Jimmy.
Och vad hittatde vi på då??? Jo vi va på paradisbadet, å det va så roligt, vi va på relaxen med, och det va så underbart, det som jag tyckte va bäst där va saltvattenbadet.
När vi hade bada klart så for vi och handlade till våran kalkon middag.
Det tog någon timme att laga maten men gott vart det.
Efter maten så gjorde vi oss iordning för utgång, det var något som jag hade kunna hoppat över men det var trevligt ändå.
 
I söndags var det farsdag så när vi vaknade upp på söndag mitt på dagen var det bara att packa ihop och åka hem.
Vi kom hem runt 15 tiden tro jag så jag sprang bara upp till lägenheten en snabbis och sen for jag hem till Helgum för att fira pappa, vi åt god mat och tårta vart det med och så såg vi på film :) mysig kväll.
 
Igår jobbade jag och när jag hade lunch så såg jag ett bord gjort av sj-pall i en tidning, och då fick jag en ide att ett sånt ska jag oxå göra, så jag ringde Mathias och bad han fixa 4 st pallar, så nu ska jag fixa ett bord och en tv-bänk, ska bli roligt att ha något att hålla på med ett tag, sen hoppas jag att det blir bra med. :)
 
Nä nu ska jag ta och slänga i mig lite mat innan jag ska träffa Sofie.
 
Ha en bra dag gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0