2012-11-23

Härliga fredag är här, och jag är ledig.
Ikväll så ska jag på tjejkväll med ett gäng underbara brudar :)
Så jag började dagen med att göra efterrätt .
Sen har jag slöa framför tvn och varit på systemet och köpt vin.
 
Det känns underbart skönt att vara ledig i helgen.
 
Hade till en början inget planerat men nu börja det ta form, saker bara lägger sig på hög, vet inte hur vi ska hinna med allt under en lite helg?
 
Louise ringde för en stund sen och va sugen på att gå ut imorgon ,så självklart ställer jag upp, första gången hon går ut sen hon fick barn, en kväll jag inte vill missa :P
 
 
Nä nu ska jag slöa en etund till framför tvn innan det är dax att åka till Helgum.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0