2012-11-27

Fortfarande sjuk.
Jag var till fröken doktor igår
Öron & halsinflammation =  penicillin & smärtstillande
Tabletterna har nu börja verka lite så jag har inte lika ont och känner mig mycket piggare.
Jag börja bli ganska så less på att vara hemma, så jag tro att jag ska prova på att jobba imorgon, vi har inventering imorgon och så jobbigt är det ju inte att räkna varor mest bara tråkigt.
Men jag få se hur jag känner senare idag, just nu sitter jag i soffan och känner mig helt slut av att bara ha hängt en maskin tvätt.
Pigg i huvudet men slut i kroppen.
 
Första advent kryper snart fram och på torsdag hade jag tänkt att göra adventsmys i lägenheten.
Men ikväll ska jag blinka med ögonen till min älskade och få han till att sy iordning gardinen till köket.
Sen måste vi köpa ljusstakar till kök & vardagsrum.
Några julklappar är klara men jag har så många kvar =/
 
Nä nu ska jag ta och hänga nästa laddning tvätt och köra igång den tredje.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0